Veteranen Bunde – Veteranen Zwentibold

6241EK
BUNDE
tel. 043-3646253

Onder prima weersomstandigheden werd afgelopen zaterdag de wedstrijd tegen Zwentibold afgewerkt, Een goed voetballende tegenstander waar de afgelopen 5 jaar niet van werd gewonnen en vaak sprake was van gelijk opgaande wedstrijden. Deze keer bleek daar echter geen sprake van. Na wat kleine kansen voor Bunde in de beginfase werd in de loop van de eerste helft de terechte openingstreffer door Bjorn van Deurse ingeschoten met een geplaatst schot van buiten de zestien meter.

Na de rust ging het snel, verschillende goedlopende aanvallen leidden tot kansen. Joseph Ploemen bekroonde z’n invalbeurt met het maken van de 2-0. Kenneth Odekerken maakte met een mooi stiftje 3-0, waarna Robin Kranenburg en Denny van Deurse de score verder opvoerden. Robin Kranenburg maakte vervolgens nog de 6-0, door een blunder van de keeper. Aan de andere kant kwam debuterende keeper Danny Mullenders, mede door de solide verdediging, geen moment in de problemen, totdat in de laatste minuut een penalty werd weggeven. Deze  werd door Zwentibold benut.
Conclusie: De verjonging van Veteranen Bunde begint zijn vruchten af te werpen!