Veteranen Hulsberg - Veteranen Bunde

SV Hulsberg Veteranen

VV Bunde Veteranen

10 oktober 2020 18:00

De wedstrijden tegen Hulsberg zijn altijd om 18:00 uur, dus een uur later dan normaal. Door de covid-19 regels zijn we met 7 auto's vertrokken uit Bunde terwijl we maar met 11 spelers waren, 3 spelers gingen rechtstreeks naar Hulsberg.

De 1e helft begonnen we niet slecht tegen het altijd sterke Hulsberg en konden we ze nog wat tegenpartij geven. Maar verder in de wedstrijd gingen er veel simpele dingen mis. Te veel lange ballen, ballen die we over 5 meter naar de verkeerde kleur speelden, geen coaching en sommige namen de 1,5 meter afstand regel wel erg letterlijk voor een voetbalwedstrijd. Hulsberg speelde rustiger en veel beter en dat resulteerde in 5 doelpunten voor de rust. Hierbij moet wel gezegd worden dat we de doelpunten erg makkelijk weg gaven en gelukkig zat onze keeper Gaston nog een aantal keren er goed tussen.

In de rust werden Sascha en Wim vervangen door Leon en Pascal op advies van Jo. Dat onze scheids Jo ook inzicht heeft op kwaliteit en spel zag je meteen terug op het veld. De 2e helft was veel beter en we kwamen er ook regelmatig goed uit en kregen nog een aantal kansen om een doelpuntje te maken, helaas was dat ons echter niet gegund. Hulsberg scoorde wel nog 1 keer en zo werd de eindstand 6-0.

Normaal is er nog de 3e helft waar we meestal het beste in zijn, maar door de corona maatregelen kan dat helaas voorlopig niet doorgaan.