Wedstrijdverslagen

17-02-2024 Veteranen Bunde - Veteranen Keer 5-2 (3-0)

Na de feestelijkheden van Carnaval stond onze eerste veteranenwedstrijd van 2024 op het programma. Enkele van ons hadden zich zelfs al aan een training gewaagd, afgelopen donderdag. We hadden de beschikking over 14 mensen en legden deze zaterdag een goede pot voetbal op de mat. Waarbij de eerste helft duidelijk soepeler verliep dan de tweede helft, een euvel waar we wel vaker last van hebben. De eerst helft begin uitstekend met een doelpunt van Guy, op aangeven van Robin. We speelden makkelijk, de bal ging goed rond en de sportieve tegenstander uit Keer had keer op keer het nakijken. Dit resulteerde in de 2-0 en 3-0 van respectievelijk Frank Meskers, ook weer op aangeven van Robin, en Kenneth. Zelfs Marcel loste een schot op het doel van Keer, waarbij de bal niet tussen de palen maar bij de cornervlag uitkwam. De tegenstander stelde hier slechts een paar afstandsschoten tegenover, makkelijk gepareerd door Danny. In de rust werden we overladen met complimenten van onze trainer, dat deed ons ego nog wat verder groeien. In de tweede helft zette Keer een aantal jonge honden in het veld, en wij lieten het balletje niet meer zo makkelijk lopen. Toch was het Robin die de 4-0 aantekende en de zege veilig stelde. De tegenstander scoorde 4-1, waarna Wim met een mooie, technische dribbel goal de 5-1 scoorde. De laatste minuten waren minder het aanzien waard, na een rommeltje voor Bunde’s doel frommelde de tegenstander het tweede doelpunt erin. Al was het eigenlijk Marc die de bal het laatst raakte (tijdens de derde helft werd Marc ietwat cynisch gecomplimenteerd: zonder zijn ultieme krachtsinspanning was de bal er waarschijnlijk niet ingegaan). In de derde helft werd weer goed voor de interne mens gezorgd, met heerlijke tomatenmetballensoep van Kitty, en een harinkje van de club. We zijn goed vertrokken!

Veteranen Bunde – Veteranen Zwentibold

VV Bunde Veteranen - VV Zwentibold VV Zwentibold

Onder prima weersomstandigheden werd afgelopen zaterdag de wedstrijd tegen Zwentibold afgewerkt, Een goed voetballende tegenstander waar de afgelopen 5 jaar niet van werd gewonnen en vaak sprake was van gelijk opgaande wedstrijden. Deze keer bleek daar echter geen sprake van. Na wat kleine kansen voor Bunde in de beginfase werd in de loop van de eerste helft de terechte openingstreffer door Bjorn ... meer »

• 1 januari 2022, 0:00