Sportclub Jekerdal JO13-2 - VV Bunde JO13-1

Sportclub Jekerdal JO13-2

13 oktober 2018 10:15

We moesten weer vroeg aantreden zaterdag, tegen het altijd lastige Jekerdal.
Na een algehele spelerscontrole, mochten onze jongens en jonge dame, eindelijk aan het rondje handjes geven beginnen, alvorens de scheidsrechter voor de aftrap floot. Al snel werd duidelijk dat Jekerdal zich niet zonder slag of stoot gewonnen zou geven, want al na een paar minuten keken we tegen een 1-0 achterstand aan.
Dit kwam voornamelijk omdat het organisatorisch even niet goed stond. Nadat er een aantal correcties waren doorgevoerd en iedereen weer precies wist wat er van hem/haar werd verwacht, kwamen we beter in de wedstrijd.Vanuit de verdediging werd de bal via mooie combinaties via het middenveld en de vleugels gespeeld, van waaruit onze watervlugge spitsen Colin en Julian perfect in stelling werden gebracht.Het duurde dan ook niet lang totdat we de regie over de wedstrijd weer in handen kregen en Colin op pad werd gestuurd om de keeper uit te spelen.Dat deed hij perfect en de 1-1 stond op het niet aanwezige scorebord.Binnen 2 minuten werd Julian op pad gestuurd en hij bewees eens te meer dat je hem alleen op een boodschap kon sturen! Hij ontdeed zich van 2 tegenstanders en de keeper en de 1-2 stond op het, nog steeds ontbrekende, scorebord.
Daarna was de tegenstand van Jekerdal enigszins gebroken en kwamen ze er niet meer aan te pas. Ze probeerden nog wel onze verdedigers met vrouwelijk schoon om de tuin te leiden, maar daar waren onze verdedigers helemaal niet van onder de indruk. Ook deze goed spelende meiden van Jekerdal werden deskundig afgestopt.Het enige wat ons nog te doen stond was de voorsprong verder uit te breiden.
En precies dat deden wederom Julian en Colin beide met nog een doelpunt.

En ja, …… er stond 1-4 op het……….

Vlak voor tijd kregen we nog een penalty omdat Colin vakkundig tegen het kunstgras werd gewerkt.Servee kwam helaas niet tot scoren deze keer, wat een, van zijn kant puike wedstrijd, tot een nog beter einden had kunnen brengen.Al met al een wedstrijd met een moeilijk begin, maar met een einde van grote klasse!

Super gedaan als team!

Zaterdag 20 oktober spelen we thuis tegen DVO voor de beker.
Tot zaterdag.