Veteranen Bunde – Veteranen RKASV

6241EK
BUNDE
tel. 043-3646253

Vandaag zou het eigenlijk een uitwedstrijd zijn voor Bunde veteranen, echter de mannen van RKASV stonden in Bunde voor een gesloten poort en de mannen van Bunde stonden in Amby voor een gesloten poort; gevalletje miscommunicatie. Nadat door een telefoontje van Danny met een bekende bij RKASV bleek dat hun dus in Bunde waren ging interim-coach Olav gelijk onze kantinebeheerder Peter bellen. Deze was boodschappen aan het doen en liet alles uit zijn handen vallen om snel het complex te gaan openen. De mannen van Bunde spoedden zich vervolgens terug en er waren zelfs enkele mannen met de fiets en die moesten dus extra kilometers maken!

Nadat Edwin zich als scheidsrechter had opgeworpen en de ballen waren opgepompt kon de wedstrijd dan toch met een kleine vertraging beginnen.
Bunde begon sterk en had een overwicht. RKASV was enigszins overrompeld en na 5 minuten kon Guy al scoren na een voorzet van Barry vanaf rechts; 1-0. Echter in de 9e minuut kon RKASV de gelijkmaker aantekenen na te slap verdedigen van Bunde; 1-1. In de 12e minuut was het vervolgens Frank M. die zich zelf mooi vrijspeelde en in de draai inschoot in de lange hoek; 2-1.

In de 23e minuut kon Bjorn van D. de 3-1 aantekenen. Onze laatste man begaf zich naar voren en scoorde mooi van afstand. Onze coach Olav had goed werk verricht door zijn tactisch inzicht!

Na de rust kwam RKASV als herboren uit de kleedkamer; zij hadden nu het overwicht maar kwamen niet verder dan enkele afstandsschoten die door Gaston onschadelijk werden gemaakt.

Aan de kant van Bunde troffen Guy en Frank M. nog enkele malen de paal en misten ze alleen voor de keeper.

Zo bleef het dus bij de 3-1. Het was een zeer sportieve pot met een goed leidende scheidsrechter.
Dankzij Sandra (die nog door Peter was opgepiept!) en Kitty en Frans konden we ook de derde helft winnen met een lekker pilsje en lekkere broodjes!

Chapeau voor de snelle interactie van ons kantinepersoneel en voor Edwin voor het fluiten!

Volgende week zaterdag veteranentoernooi in Ulestraten.