Bunde wint redelijk simpel van SSS'18

5825AL
OVERLOON
tel. 0478-641483

Vandaag staat weer ee nuitwedstrijd voor ons op het programma, nu moeten wij naar Overloon, een ritje van iets meer dan een uur. Onder een lekker zonnetje werd er om 11:15 uur bij station bunde vertrokken, de meiden waren allemaal in een goed humeur en hadden ontzettend veel zin om te voetballen.

Na een rustige warmingup mochten wij om 13:30 uur aan de wedstrijd beginnen. Bunde liet er geen gras over groeien en je zag al direct wat hun intenties waren, de drie punten mee naar Bunde nemen. In de 3e minuut was het dan ook al raak, een mooite steekpass van Eefje op Madison werd door Madison vakkundig afgemaakt, 0 - 1. Bunde bleef druk zetten op de tegenstander en kreeg in de 1e helft ontzettend veel kansen om de score verder uit te breiden. Onze snellen spitsen Madison, Isa P en Nika waren een ware plaag voor de verdediging van SSS.  De tegenstande ging zich volledig aan ons spel aanpassen door bv een extra vrouwtje op Madison te zetten. Zoals gezegd kregen wij in de 1e helft onzettend veel kansen, maar mede door goed keepen van de keeper van SSS bleef het bij dit ene doelpunt. Tevens hebben wij ook geen enkele grote kans weggegeven, zowel de aanval, het middenveld en de verdediging stond goed en krachtig.

In de rust werd dat ook nog eens benadrukt, wij spelen goed en creëeren veel kansen maar doen ons ook te kort door deze kansen niet te benutten.

De 2e helft gaf hetzelfde beeld als de 1e helft, Bunde was wederom volop in de aanval en kreeg weer redelijk wat kansen. Gelukkig was het in de 55e minuut eindelijk weer raak. een schot van Madison werd nog door de keeper gekeert, maar de terugvallende bal kwam voor de voeten van Milou en zij bedacht zich geen moment en schoot moot de 0 - 2 binnen. een paar minuten later was het wederom raak, een voorzet van rechts bereikte niemand en ging langs doel, echter dacht Madison daar anders over en kon de bal alsnog oppakkken en schoot vanuit een onmogelijke hoek alsnog de 0 - 3 binnen, iedereen stond verbaast te kijken naar dit prachtig staaltje voetbal. Weer 2 minuten later mocht Philomene van 25 meter uithalen en de bal suisde over de doelman heen, 0 - 4. Bunde kreeg nog een aantal mooie kansen om de score nog verder uit breiden, echter bleven wij op 0 - 4 steken.

Meiden, jullie hebben een mooie pot voetbal laten zien, klasse en ga zo door.

De meiden die hebben gespeeld zijn:
Chelsey, Romy, Isa A, Isa K, Philomene, Esri, Milou, Nika, Avesta, Madison, Noa, Kiki, Meike, Aniek, Isa P. en Eefje

Afwezig:
Lisa, Linn, Giada en Karen