Bunde MO17-1 simpel langs SC Jekerdal MO17-1

6212XK
MAASTRICHT
tel. 043-3251340

Vandaag staat de uitwedstrijd tegen Sportclub Jekerdal MO17-1 op het programma. Hier weet je nooit wat je te wachten staat, hoeveel spelers heeft de tegenstander vandaag? Is er uberhaupt wel een tegenstander aanwezig? Is er een scheidsrechtechter geregeld?

Ook nu was het weer afwachten met hoeveel speelsters de tegenstander zou zijn. Een half uur voor aanvang van de wedstrijd stonden er toch al 8 meiden zich warm te lopen, navraag bij de trainer leverde geen positief gevoel op, hij wist namelijk ook niet hoeveel meiden er zouden komen!!!!

Maar ja, wij zijn ietwat later begonnen dan gepland, uiteindelijk waren zij met 13 meiden.

Het was al snel duidelijk dst wij vandaag niet veel tegenstand hoefde te verwachten. Binnen 5 minuten hadden wij al twee maal gescoord, 1x Madison en 1x Nika. Wij hadden de meiden van te voren al meegegeven dat wij niet wilde dat zij constant de lange bal zouden hanteren maar eens meer zouden proberen op te bouwen, ook van achteruit. Dat dit niet altijd goed zou gaan dat was niet erg, deze tegenstander leende zich daar perfect voor.
Bunde bleef lekker combineren en ook proberen om rustig op te bouwen, dit leide voor de rust nog tot 3 doelpunten, 1x Nika, 1x Guusje en 1x Madison. Ruststand 0 - 5.

De 2e helft verliep zoals de 1e, Bunde had heel veel balbezit en probeerde er al voetballend uit te komen. Op sommige momenten liep dit bij vlagen zeer goed en op sommige momenten ging het wel eens mis, maar de meiden bleven voor iedere bal vechten en konden het doel schoon houden. In de 2e helft werd er nog 8 maal gescoord, 2x Nika, 2x Madison, 1x Guusje, 1x Avesta, 1x Isa P. en 1x Esri. Dit bracht de eindstand op 0 - 13.

De meiden die tegen SC Jekerdal MO17-1 hebben gespeeld zijn:
Gwen, Isa A., Noa, Romy, Philomene, Isa K., Linn, Esri, Giada, Madison, Guusje, Karen, Kiki, Philomene, Isa P. en Avesta

Afwezig:
Chelsey, Lisa, Milou

Zaterdag 25-09-2021 uit tegen Sittard MO17-1, Aanvang wedstrijd 13:15 uur.